2023. febr. 2.

New beginning? Might be~


 Rengeteg helyen hallottam, hogy ez az év más lesz. Az elmúlt évek rossz dolgai idén 180 fokos fordulatot vesznek és helyre jönnek a dolgok. Hát nagyon remélem, hogy így lesz, máskülönben meg fogok őrülni. De be kell vallanom, nem hagy nyugodni az a gondolat, hogy ebből a fordulatból 360 fok lesz. ×-×

2022, október közepe. Ekkor állt feje tetejére az életem.

6 évnyi egymás melletti kitartás a végéhez közeledett.

Új kolléga érkezett.

Sose felejtem el, megláttalak és alig tudtam levenni rólad a szemem. Azt se tudtam hogy hívnak, milyen beosztásban dolgozol, de szinte olyan "gyermeki" izgalommal vártam, hogy megszólíts mint sok-sok éve a tini szerelmemnél.

De ezt az egészet mélyen eltemettem magamban, mert mást szerettem tiszta szívből. 

Aztán vége lett. Egy olyan dolog miatt, amin mindketten tudtunk volna változtatni ha nem vagyunk ilyen kibaszott makacsok. De azok voltunk...vagy inkább vagyunk azóta is, én mindenképpen.

Már jó ideje nem beszéltünk, mert fájtak a szavaid. Hiába volt bennük igazság, kegyetlenül fájtak.

Ettől függetlenül minden egyes nap azon aggódtam, hogy hogyan lehetsz. Vajon kibékültél a legjobb barátoddal? Vajon eszel rendszeresen? Ugye nem kezdtél el megint rendszeresen iszogatni? Minden egyes balesetről szóló hírt megnéztem, remélve hogy nem te szerepelsz benne. Tudom jól, hogy nem mindig a legbiztonságosabb módon vezetsz. Egy szóval féltettelek. Nagyon. Rettegtem, hogy bajod esik, hogy benne ragadsz abban a depresszív spirálban, ami miatt velem is vége lett.

Majd eljött a február. Megláttam a képet, amin egy másik lányt ölelsz. A gyomrom összeszorult és közben mosolyogtam. Mosolyogtam, mert tudtam hogy szükséged van valakire ahhoz, hogy igazán egésznek érezhesd magad. 

Szakítás után sokan mondják, hogy "úgyse talál nálam jobbat", de én nagyon remélem, hogy egy nálam sokkal jobb lányt sikerült találnod. Vele is önmagad tudsz lenni. Sokkal alkalmazkodóbb, mint én. Na meg a legfontosabb, hogy ért a kocsikhoz. ~I wish i did~ Mert számodra az autók is hatalmas szerelem.

A barátnőim pedig hihetetlenek! Amint meglátták a képet aggódva kérdezték, hogy minden rendben van-e, majd meglepődtek a válaszon, miszerint örülök is neki. ^.^

Szeretlek titeket csajok! Nem szeretnék csöpögős lenni, de nélkületek nem lennék itt. Vagy ha mégis, akkor csak testben~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése