2016. febr. 16.

35. CutiePies~


- Ideje inni valamit, nem gondoljátok? - kiáltotta el magát Matt.
- Na végre egy értelmes gondolat - dícsérte meg Dylan és felpattant Brianna mellől. 
Eddig igazából fel se tűnt, hogy ott volt. Kérdőn néztem barátnőmre, aki csak vigyorgott. Amikor észrevette, hogy őt nézem visszább vett a vigyorból, és elpirult.
-Naa mesélj, mi volt ez a nagy boldogság az előbb - ültem le mellé.
-Á, semmi, semmi - legyintett. - Csak szimplán boldog vagyok, amiért itt lehetek - mosolygott.
-Most komolyan? Ennyi? Ezt te sem hiszed el - böktem oldalba.
- Héé, pedig tényleg.
- Ha kell én kivallatlak - vigyorogtam rá, és elkezdtem az ujjaimat ropogtatni.
Erre csak egy nyelvnyújtás és egy "úgysemered" nézés volt a válasz, mire neki estem. Ő is hasonlóan csikis volt, mint én, ha nem jobban. Már az elején folytak a könnyei a nevetéstől, és kitartóan küzdött ellenem. Ellenállását jelezve sikerült tökéletesen térden rúgnia. Csak ekkor vettem észre, hogy a másik kanapéról hárman figyelnek minket elbűvölve.
- Hát nem nagyszerű nő? Hihetetlen szerencsés vagyok - bámult önfeledten Ash.
- Nekem kell Brianna - szólalt meg Danny, mire a másik két srác meglepetten fordult felé.
Abbahagytam barátnőm kínzását - leginkább a sajgó térdem miatt -, ő pedig lefagyva bámulta Danny-t.
- Mi a f.sz? - csúszott ki Jordon száján.
Danny ekkor eszmélt fel, hogy hangosan is kimondta az előbbit. Szinte látszott rajta a felismerés, és az arcszíne lassan túltett egy rákén.
- Matty, hova tetted azt a pálinkát? - állt fel hirtelen és hátat fordítva nekünk elindult a hűtő felé. Oldalba böktem barátnőm, mire észbe kapott és gyorsan felpattanva a srác után indult.
- Dylan, te tudod mi folyik itt? - néztem rá felhúzott szemöldökkel.
- Ami azt illeti, - vigyorodott el - Danny másról se beszélt mióta meglátta a csajt, csak hogy milyen szép, és vicces, és tökéletes - sorolta unottan. - Az előbb is ezért ültem mellette. Dannyt kellett fényeznem neki - forgatta a szemét.
- Szerintem nem lett volna rá szükség - nézett feléjük Ash.
Én is elnéztem feléjük és igaza volt. Bár Danny kezében az üveg rontott a kép összhangján, de elmélyülten beszélgettek, nevetgéltek. Azt kell mondjam, igazán aranyosak voltak.
- Csak mi lesz akkor, ha teljesen egymásba habarodnak? - tettem fel a nagy kérdést. Mivel mindenki értetlenül nézett, így folytattam. - Nektek nemsokára tovább kell mennetek. Ha jól tudom három nap múlva Ausztriában lesz a következő koncertetek. Mi lesz akkor Briannaval? Nem akarom, hogy összetörjön - mondtam egyre halkabban.
Egyedül Ashleyn láttam, hogy megértette.
- Na és Danny. Nem hinném, hogy neki túl jól esne az elválás - jegyezte meg.
Újra feléjük néztünk. Danny átölelte barátnőmet, aki szorosan hozzábújt. Dylan még mindig nem értette, hogy miért aggódunk. Egy vállrándítással elintézte, majd elindult a többiek - és a pia - felé. Ezen a reakción nem tudtam nem nevetni.

3 megjegyzés:

  1. Mi az a csak ? :O mondd, hogy van folytatás csak nem látom. Ez így nagyon gonosz! !! Akarom a többitiiiiitmegfogokőrülni! Ja bocs az már megtörtént puszi :* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. utálom a bloggert T__T
      megírtam tegnap az egész részt, erre nem mentette el -.- plusz még a címet se írta oda :'D
      ma ha lesz időm suliban, akkor befejezem, de legkésőbb holnap este fent lesz az egész rész ^^
      nyugiiii, mi lesz velem ha megőrül az egyetlen olvasóm?:'o :3 puszi :* ❤

      Törlés
    2. na szóvaaal. megőrültem oké. és szegények? nyuuu nemááárnemárnemááár. de úgyse vagy olyan gonosz hogy nagyonnagyon bántsd őket. most megnyugodtm. ugye nem? *-*Casssyyyyyyy <3

      Törlés