2014. márc. 8.

21. Little sister~

Hello Minnaaa~  ^^
Máris hoztam az új részt!:D  Gyors voltam?^^  Remélem tetszeni fog, komikat várok :3
Ebben a részben drága orvosunk kerül előtérbe, remélem Alicia nem fogsz kinyírni érte, és álmatlan éjszakát sem okozok <3 :]   És nővéremtől pedig bocsánat, de későn szóltál o.o
Jó olvasást ^^
Chuuu~  :*


-          Nem a sebemet akartad megnézni? – ziháltam.
-          Mmm, azt csinálom – morogta a bőrömbe, és az ajkai tovább haladtak a sebem felé. Körbe csókolta a kötést majd hosszú ujjaival kezdte cirógatni.
-          Mitch, ezt nagyon nem kéne – figyelmeztettem és megpróbáltam fenyegető lenni. Nem nagyon jött össze.
-          Mondj egy jó okot, és abbahagyom – mormogta a nyakamba.
-          Barátom van – nyögtem.
-          Nem elég jó – mondta, és ajkai végig szaladtak az állam vonalán.
-          Nem akarom. És ha egyszer felkelek, neked annyi – találtam meg a hangom.
-          De most még fekszel – vonta fel a szemöldökét és diadalittasan nézett a szemembe.
-          Ha így folytatod, nem sokáig – kezdtem el mocorogni.
-          Jó, oké, feladom – adta meg magát. – Csak ne mozogj, kérlek, mert felszakad a seb – aggódott. És látszott a szemeiben, hogy tényleg félt.
Abbahagytam a mozgolódást, ő pedig megnézte az oldalam. Ezúttal orvosi szemmel.
-          Egy kicsit feszülnek a varratok – állapította meg és kisietett a szobából. Amikor visszatért egy kis orvosi dobozkát tartott a kezében. Letette mellém és kotorászni kezdett.
-          Ez az oldat majd segít, ellazítja a szöveteket, amik most feszülnek. Viszont lehet kicsit csípni fog – figyelmeztetett.
Kinyitott egy steril vattacsomagot és átitatta az oldattal. Már a szaga is szörnyű volt.
-          Figyelj, nem szeretném, ha haragudnál rám. Sajnálom az előbbit, nem tudom mi ütött belém. Amint megláttalak, elkezdtél vonzani. Minden értelemben – mondta halkan. Befejezte a sebem kenegetését és új kötést tett rá.
-          Megbocsátom, ha többet nem fordul elő.
-          Ígérem – mondta egy észveszejtő vigyor kíséretében és óvatosan visszafordított a hátamra.
-          Már most sokkal jobb, köszönöm – mosolyogtam rá hálásan.
-          Igazán nem kell megköszönnöd, ez a dolgom – mosolygott. – Nem bírom ki – nyögte, csak úgy magának, mire kérdőn néztem rá. – Bocsáss meg nekem – nézett könyörgőn és homlokon csókolt. Még jó, hogy nem vagyok szívmonitoron…~
-          Azt hiszem, most inkább elmegyek, iszok egy kávét – mondta és elsietett.
Mivel megint egyedül maradtam, és nagyon nem volt kedvem gondolkozni, így kezembe vettem a telefonom és elkezdtem böngészni. Találtam egy nagyon jó animét, aminek az első évadát végig is néztem. A másodikat kezdtem volna el, amikor Mitch visszajött. Időközben már hajnalodott, de lehet már bőven nappal van. Nem tudom.
-          Mit nézel? – ült le mellém.
-          Kimi ni todoke.
-          Ó, azt nézi mostanában húgom is – lepődött meg.
-          Jó fej húgod lehet – vigyorogtam. – Amúgy mi szél hozott? Még mindig nincs vizit – néztem az órára, ami pontosan 6:30-at mutatott.
-          Unatkozok – vont vállat.
-          Mint mindig – állapítottam meg nevetve.
-          Hogy van az oldalad? Feszül még?
-          Nem, nagyon jól van. De, ez nem azt jelenti, hogy újra kezdheted, amit legutóbb csináltál – figyelmeztettem.
-          Tudom, nyugi, nem fogom. De ne mond, hogy nem élvezted – vigyorgott, énpedig csak a szememet forgattam. – Aaajjj, unatkozoook~ - szenvedett látványosan.
-          Hát, sajnos nem hiszem, hogy tudnék segíteni, mivel mozogni se igazán tudok. De ha van bármi ötleted, amiben nincs semmi perverzség, én szívesen leszek a partnered.
-          Ööm, – gondolkozott el – passz.
-          Eddig nagyon izgis – mondtam kissé ironikusan. – Mi lenne, ha mesélnél a tesódról?
-          Ha szeretnéd – mondta, mire hevesen bólogattam. – Gitty-nek hívják és egyidős veled. Hasonló a stílusotok, csak ő nem igazán tud azonosulni vele, nem úgy, mint te. Viszont most jöttem rá, hogy oda van a pasidért, azért az Ashley-ért vagy kiért.
-          Mi van?! Ugye nem oda jár, ahova én??
-          Öm, - nézte meg a kartonom – de. Miért? Mi ez az elkínzott fej? – kérdezte aggodalommal a hangjában.
-          Ő volt az, aki miatt ide kerültem – sziszegtem. Ebben a pillanatban lépett be az emlegetett személy.
-          Szia bátyó. A nővér mondta, hogy itt vagy – jött be jókedvűen.
-          Szia. Nem biztos, hogy jó ötlet volt bejönnöd. – Direkt úgy állt, hogy ne láthassa az arcom.
-          Miért? – nyúlt meg a képe.
-          Mert nem. Menj ki, majd nemsokára megyek én is.
-          Most komolyan, miért ne maradhatnék? Rengetegszer voltam már bent a betegeidnél.
-          Mert én azt mondtam. És most húzás ki-
-          Mitch, hagyd. Köszi, de ne vesszetek össze miattam – érintettem meg a karját, mire ellazult.
-          Ez a hang – esett le a csajnak. – Cassy? Mitch, te meg mi a francot csinálsz ennél a ribancnál? – nyávogott.
-          Én vagyok az orvosa, kötelességem itt lenni. Plusz még jó fej is – mosolygott rám.
-          Hogy ez jó fej? Ki vagy te és mit csináltál a bátyámmal? – kérdezte hidegen.
-          Ugyan az vagyok, mint eddig. Igazából még hason-
-          Nehogy folytasd – ordította Gitty.
-          Elég legyen már. Ne veszekedjetek miattam – engedtem én is ki a hangom.
-          De igenis veszekszünk, mivel korházba juttatott. Ha nem te lennél, akkor is veszekednék vele. Egyszerűen nem ismerek rád – sziszegte a húgának.
-          Leszarom mit gondolsz. Ha nem jött volna Ash, akkor nem úszta volna meg egy kis korházi kitérővel – köpte oda, majd kirohant.
-          Ezt miért kellett? – kérdeztem.
-          Mert tényleg nem ismerek rá – mondta elkínzottan és lerogyott a székre.
-          Cass, úristen, jól vagy? – rontott be nővérem. – Anya mondta, hogy korházban vagy. Rohantam, ahogy tudtam – lihegett.
-          Nyugi Kayla. Minden oké, jól vagyok – mosolyogtam.
-          Ő is foglalt? – súgta Mitch, mire tarkón vágtam. – Aú, oké, értem – simogatta sajgó testrészét.
-          Oh, elnézést, nem is köszöntem – tért észhez nővérem. – Jó napot! Hogy van a húgom, tényleg minden oké vele?
-          Jó napot! Hát ütni azt nagyon tud – nevetett, majd kacsintott. – És igen, jól van. Ha nem csinál semmit, amitől felszakadna a seb, akkor akár a héten már haza is mehet – közölte mosolyogva, de nem jókedvűen.
-          Tényleg? – csillogtak testvérem szemei.
-          Igen, tényleg – nevetett. – Mit fogok én akkor csinálni? – kérdezte szórakozottan.
-          Ezt meg hogy érti? – értetlenkedett Kayla.
-          Úgy érti, hogy hobbijává vált a szekálásom – böktem oldalba.
-          Még hogy én szekállak – pöckölte meg a homlokom.
-          Nyaaa, ezt nee – kezdtem el hadonászni, mert bökdöste az arcom. – Aa, uhm, doktor bácsi, megnézné az oldalam? Van egy olyan érzésem, hogy nem fogok örülni – mutogattam a fájó pont felé.
-          Máris – váltott át megint orvossá.
Gyorsan feltűrte a hálóingem, csak addig, ameddig muszáj.
-          Ez már most szörnyű – állapította meg. – Gratulálok Cassy, sikerült tönkretenned a varrataidat – mondta drámai hangon.
-          Nem ez az első eset – mondta nővérem lemondó hangsúllyal.
-          Mit csinált?
-          A tenyerét háromszor varrták össze.
-          Azt hogy sikerült összehoznod?
-          Ügyesen – néztem ártatlanul, mire a szöszi nagyot nyelt. Hahaa, kínozhatom.
-          Máris jövök, össze kell varrni, lehetőleg minél hamarabb.
Kisietett, nővérem pedig aggódott. Akárhogy próbálkoztam, nem sikerült megnyugtatnom. A doki ismét egy dobozzal tért vissza.
-          Nem muszáj kimennie, de legalább forduljon el.
-          Inkább kimegyek – menekült el Kayla.
-          Hmm, megint kettesben – mondta drága orvosom, és leszedte a kötést, amit teljesen átitatott a vérem.
-          Uh, ez elég csúnya – húztam a szám.
-          Ne mozogj – szólt rám. – Amúgy, hogy sikerült elérned, hogy háromszor kelljen összevarrni a tenyered?
-          Hát, először is elvágtam mosogatás közben egy konyhakéssel, aztán összevarrták. Csak hogy az nem bírta túl sokáig. Másnap mehettem vissza, és újra összevarrták. Aztán ha jól emlékszek, akkor a szülinapom után kellett visszamennem még egyszer, de akkor már valami megerősített varratokat kaptam, amik fel is szívódnak – meséltem el neki dióhéjban.
-          Megnézhetem? – kérdezte. Észre se vettem, hogy már végzett az oldalam összevarrásával és be is kötözte.
-          P-persze. – Kinyújtottam a kezem, ő pedig szemügyre vette. – Már gyógyul, de azért vigyázz rá. Még megsérülhetnek a varratok – mondta elgondolkozva, és megcsókolta a tenyerem. Óvatosan elengedte, majd az ajtó felé nézett, ahonnan hangos kiabálást hallottunk. Méghozzá nővéremet és Gitty-t .
-          Álmodj csak, hogy beengedlek oda – hallottam Kaylat. – Tudom, hogy ki vagy, és biztos vagyok benne, hogy te tehetsz arról, hogy itt van.
-          Óóó, nem én. Ha rajtam múlt volna, akkor már csak a temetésére mész el.
Mitch teljesen lefagyott egy pillanatra, majd fájdalmasan rám nézett és kisietett.
-          Elegem van ebből! – ordította. – Most azonnal velem jössz. – Láttam, ahogy karon ragadja a húgát, mond valamit nővéremnek és elsiet.
-          Azt mondta, hogy hívja a rendőrséget. De nem értettem, hogy miért van úgy kikészülve – nézett elgondolkozva nővérem.
-          Azért, mert a húga – mondtam kelletlenül, mire nővéremnek leesett az álla.

2 megjegyzés:

  1. Jesszus Jesszus Jesszuuuuss! Mi lessz itt? Siess nagyon a köviveeel! Miért kellet már megint ilyen hamar befejezni? Az a csaj O.O hát megérdemellne egy vasorrút a képébe.... Casssyyyyyy az a doki *-* XD oké befejeztem. jó rész lett nagyooon! :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nyaa, köszönöööm :D <3 az a doki, hát igen *--* :D sieteek ^^

      Törlés