2013. dec. 17.

13. Happy Bithday~ ^^

Hello Minnaaa~ ^^
Szeretnék bocsánatot kérni a sok késésért...^^"   De sikerült meghoznom a részt, remélem tetszeni fog.^^
Dóri, itt a várt szereplőd..:D
Jó olvasást^^
Chuuu~
p.s.: vége erősen +18 ;3
Ő lenne Aaron *-*

Ashley nem volt mellettem. Nem voltam biztos benne, hogy tényleg itt volt az éjjel, vagy csak álmodtam. Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból és felfrissítettem magam. Még mindig kómásan kimentem a konyhába, ahol már nővérem és Ashley reggelizett.
-         ’Reggelt~ - köszöntem, mint egy zombi. Ashnek nyomtam egy puszit az arcára, nővéremet pedig megöleltem. Velem ellentétben ők pörögtek és tele voltak energiával.
-         Jó reggelt hétalvó – vigyorgott Ash, amikor ismét csatlakoztam hozzájuk egy tál müzli társaságában.
-         Mhmhmm. – Ennyit tudtam motyogni teli szájjal.
-         Mit szólnál, ha ma elmennénk megnézni a várost meg hasonlók? – csillogtak Ash szemei és sejtelmesen mosolygott.
-         Nekem tökéletes – vontam vállat. Nem volt erőm ellenkezni.
-         Akkor ezt megbeszéltük – csapta össze a kezeit és elment készülődni.
Nővéremmel csendben ettünk tovább, de ő végig mosolygott rám. Lassan befejeztem a reggelim és én is elmentem készülődni. Felvettem egy leggingset egy hosszított Jack Daniel’s-es pólót és egy fekete, szegecses magassarkút. Kivasaltam a hajam és feketével kihúztam a szemeim. Egész emberi külsőm lett.
Ashel megint nyakunkba vettük a várost. Találtunk egy városnéző kis vonatot, amire muszáj volt felülnünk. Végig zötykölődtünk legalább másfél órát, mire végignéztük Berlin főbb látványosságait. Ezután elmentünk vásárolni. Megint. Ezúttal bementünk egy rocker boltba, ahol találtam egy miniruhát, amibe azonnal beleszerettem. Az egész fekete volt. A felső része bőrhatású és testhezálló, az alja viszont tüll volt. Egy hosszabb csík leért egészen a földig. Ash nem tudott ellenállni a kölyökkutyaszemeknek, így megvette nekem. Már a boltban felvettem és le se vettem. Egész nap abban járkáltam, a végén már leszakadt a lábam a magassarkúban. Épp szólni akartam Ashnek, hogy menjünk haza, amikor megszólalt a telefonja. Arrébb ment, hogy ne halljam mit beszél. Amikor lerakta, visszatért a sejtelmes mosolya.
-         Nem megyünk haza?
-         De, menjünk – mondtam meglepetten. – Már én is mondani akartam.
Megfogta a kezem és elindultunk hazafele. A ház előtt ott állt az a két kocsi, amivel a fiúk tegnap elmentek, plusz volt még 2 másik ismerős autó, de nem tudtam hol láttam őket. Elindultunk felfele és Ash egyre erősebben szorította a kezem és türelmetlenül húzott maga után. Értetlenül néztem rá, de ő célirányosan ment a lakásig. Be akartam nyitni, de Ash elém állt és bekopogott. Még értetlenebbül néztem rá, amikor kinyílt az ajtó és meghallottam…
-         BOLDOG SZÜLINAPOOT!
Teljesen lefagytam. Anyum állt középen, az ajtóval szemben tortával a kezében. Andy Biersack és Bill Kaulitz a két oldalán, Tom és Jake pedig mellettük egy-egy bárszéken akusztikus gitárral a kezükben. Ashley „belökött” az ajtón, mire a két gitáros elkezdett játszani, az énekesek pedig teljes szinkronban énekeltek. Nekem. Nem bírtam tovább, elsírtam magam. Anyum odajött hozzám a tortával. Végig néztem mindenkin, akit láttam és a barátaimra gondoltam, akiket bár nem láttam, biztos vagyok benne, hogy vagy hátrébb állnak, vagy később jönnek. Azt kívántam, hogy mindig maradjanak ilyenek, mint most. Elfújtam a gyertyákat, mire a négy zenészen kívül mindenki tapsolt. Anya lerakta a tortát én pedig szorosan megöleltem. Éreztem, hogy többen is átölelnek. Vége lett a dalnak, én pedig a nyakukba ugrottam.
-         Annyira gyönyörű volt, köszönöm – szipogtam.
-         Ezentúl Purdy nem lesz pedofil – vigyorgott Andy.
-         Ha.ha. Eddig se voltam – motyogta, én pedig rákacsintottam.
-         Ooo, mit hallok. Szóval még nem…? – esett le az énekes álla.
-         Nem válthatnánk témát? – kérdeztem vérvörös arccal.
-         De csak miattad – vigyorgott sunyin. – Mr. ’Önmegtartóztató’ Purdyt nem hagyom békén. Amúgy szia Cassy, örülök hogy megismerhetlek – nyújtott kezet.
-         Hát még én hogy örülök – vigyorogtam rá és megráztam a kezét.
-         Nekem nem is örülsz? – hallottam magam mögött Bill panaszos hangját. Hirtelen megfordultam és ráugrottam.
-         Dehogyneeeeeem – ordítottam a fülébe, ő pedig próbált lehámozni magáról.
-         Hé, Ash. A csajod más pasin lóg. Szó szerint – hallottam meg Jack hangját, akit eddig nem láttam, de biztos voltam benne, hogy itt van. Billék mögött állt Vivivel egymásba karolva. Mellettük ott volt még Crissy, Aaron, akivel spanyolon padtársak vagyunk és Brianna is, akivel egy Killerpilze koncerten találkoztam és azóta is barátnők vagyunk.
-         Sráácok, köszönöm, hogy eljöttetek – mondtam sírós hangon. Mindenkit megöleltem egyenként és Aaron úgy megszorított, hogy majdnem megfulladtam.
-         Jó téged újra látni – mosolygott. Adtam neki is egy puszit.
-         Majd jön Adam is, csak még el kell intéznie valamit – mondta Crissy.
-         Már kezdtem megijedni, hogy kihagyja a szülinapom – nevettem.
-         Mindenki örül mindenkinek, de most már vágjuk fel ezt a gyönyörűséget – csillogtak Tom szemei, ahogy a tortám nézte.
-         Egyetértek – szólalt meg ikertestvére.
-         Ki gondolta volna?! – forgattuk nővéremmel a szemünk teljes szinkronban.
-         Komolyan, mintha ti is ikrek lennétek – vigyorgott Aaron.
Nővéremmel egymásra néztünk, majd vissza Aaronra.
-         Vond vissza – néztem rá gyilkos szemekkel. Ő csak megrázta a fejét és tovább vigyorgott.
-         Majd később nyírjátok ki egymást. Előbb vágd fel a tortát, kíváncsi vagyok milyen lett, de sietnem kell – mondta anyum.
-         Okéé – indultam el a süti felé. – De nem felejtek – fordultam vissza Aaronhoz késsel a kezemben.
-         Muszáj felvágnom? – kérdeztem boci szemekkel. – Olyan gyönyörű. – A tetején egy japán kanji, az „ai” volt.
-         Vágd már fel, nagyon finomnak tűnik.
-         Legalább egy képet csináljatok róla – nyavalyogtam.
Nővérem készségesen lefényképezte én pedig leszúrtam szegény tortát. Vágtam egy szeletet, amit Tom kezébe nyomtam, hogy ne nyafogjon tovább. Mindenkinek vágtam egy szép szeletet, nekem alig jutott. Nagyon finom volt, és rájöttem az ízekből, hogy anyum sütötte. Gyorsan megettem és megszorongattam anyát.
-         Köszönöm, isteni finom lett – nyomtam puszit az arcára. – De hova kell sietned? – kérdeztem kicsit szomorkásan.
-         Köszönöm az elismerést – ölelt meg ő is. – Az maradjon titok, de sajnos most el kell mennem. Azért remélem, hamarosan haza is jössz.
-         Várjon, ezt ön sütötte? – kérdezte elkerekedett szemekkel Tom.
-         Igen, és remélem ízlett – mosolygott rá kedvesen.
-         Isteni lett – mondta mindenki egyszerre, mire anyum felnevetett.
-         Hát akkor egészségetekre – nevetett még mindig. – Még egyszer boldog szülinapot drágám – ölelt meg. – Sziasztok – köszönt el mindenkitől és Asht is megölelte. Adtam neki még egy puszit és el is ment.
-         Látom jóban vagytok – öleltem át Asht.
-         Nem árt jó viszonyban lenni az anyóssal – vigyorgott rám. – Boldog szülinapot hercegnő – csókolt meg.
-         Köszönöm. És hol marad a tiarám? – néztem rá kölyökkutya szemekkel, mire elengedett és berohant a szobába. Már indultam volna utána, amikor visszajött hatalmas vigyorral az arcán és valamit fogott a háta mögött. Elém lépett és átváltott komoly arckifejezésre. Nem hittem a szememnek, amikor előrenyújtotta a kezeit és egy fekete-ezüst tiarát rakott a fejemre, ami tökéletesen illett a ruhámhoz. Nyakába ugrottam és a fülébe ordítottam, hogy köszönöm. Igazi hercegnőnek éreztem magam.
-         Amúgy, a banda többi része hol maradt? – kérdeztem, amikor ismét a földön voltam.
-         Sajnos, nem tudtak most eljönni, már volt más programjuk. De gyere, már beindult a buli.
És tényleg igaza volt. Már nem csak a zene szólt, de volt aki táncolt, énekelt és persze ittak. Megláttam egy magas alakot, akivel még alig beszéltem.
-         Biiiill~ - ugrottam hozzá, de ő nem hagyta, hogy rácsimpaszkodjak. – Hol van a TH többi tagja? – nyavalyogtam neki is.
-         LA-ben – mosolygott furcsán.
-         Kár – húztam el a szám.
-         Miért? Mi nem vagyunk elegek? – nézett rám szomorkásan.
-         Ó, nekem már Ashis bőven elég. Csak őket is jó lett volna látni.
-         Szóval mi feleslegesek vagyunk? – húzta fel egyik szemöldökét.
-         Ajj, ne forgasd ki a szavaim. Nagyon is örülök, hogy itt vagytok. Ez a legszebb ajándék, amit kaphattam.
-         Víííí – adott ki magas hangot. – Még csak most ismertelek meg, de már most imádlak – ölelt meg nevetve. – És ebben a cuccban tiszta cuki hercegnő vagy – mért végig.
-         Köszönöm – pirultam el, mire felnevetett.
-         Héé, leváltasz az öcsémre? – jött oda Tom.
-         Soha. – Próbáltam komoly arcot vágni, de elnevettem magam.
-         Szerencséd, metal hercegnő – bökött a bordáim közé.
-         Nyajj, ne böködj – böktem meg én is.
-         Biztos ezt akarod? – emelte fel vészjóslóan mutatóujját. Én csak nevetve bemutattam neki és elfutottam. A konyháig meg se álltam, ahol Ashley állított meg.
-         Ohó, kislány. Hova ilyen sietősen? – ölelt át.
-         Kezdek kiszáradni – mondtam lihegve, nevetve.
-         Hmm, idd meg ezt – adta kezembe a poharát. Megszagoltam és ráismertem a whiskey-re. Nyami. Felnéztem és megláttam Tomot közeledni a konyhához, miközben engem keres. Gyorsan megittam az italom, mire Ash tátott szájjal nézett.
-         Mi az? – néztem rá ártatlanul.
-         Wow, ezentúl nem fogod tudni megjátszani az ártatlan kislányt – nézett még mindig meglepetten, de egyre perverzebbül.
Szétnéztem a konyhában valami kaja után kutatva. Találtam pizzát, úgyhogy ettem pár falatot, mielőtt csatlakoztam a többiekhez. Szerencsémre Aaron hamarabb észrevett, mint Tom. Amint meglátott, már öntötte is a Jägert és jött hozzám. Elvettem tőle, koccintottunk és lehúztuk. Amint leraktam a poharat, karon ragadott és behúzott a táncolók közé. Ott belöktek középre, mondván én vagyok a szülinapos, és így táncoltunk tovább. Már kezdtem fullasztónak érezni a szűk kört, amikor Ashley megragadott és kihúzott.
-         Túl sexy vagy. Nem bírom nézni, ahogy másoknak kiesik a szeme – suttogta fojtottan.
Nem válaszoltam, csak elkezdtem táncolni és ő is csatlakozott. Az alkohol fogyott, a hangulat egyre jobb lett. Amikor már mindenki táncolt és senki nem figyelt Ashley felkapott és bevitt a szobába. Óvatosan lefektetett az ágyra, bezárta az ajtót és fölém mászott.
-         Nem bírom tovább visszafogni magam – mondta megint fojtott, reszelős hangon és a szemembe nézett.
Ismét nem tudtam mit felelni, így inkább cselekedtem. Átkaroltam a nyakát és óvatosan elkezdtem ízlelni ajkait. Éreztem, hogy többet szeretne, de visszafogja magát. Nem akartam még önzőbb lenni, így lassan átváltottan szenvedélyes csókba. Ash lentebb ereszkedett és elkezdte csókolni a nyakamat, egészen a fülemig. Óvatosan meghúzta a fülcimpám, mire felnyögtem. Tovább haladt a fülemtől, az állam vonalán a számig. Onnan ismét lefelé indult és óvatosan lentebb húzta a ruhám. Mivel pánt nélküli volt, így nem volt nehéz dolga. Elkezdett csókolgatni a melltartóm fölött. Már kezdett egyre elviselhetetlenebb lenni a tűz, amit az ágyékomban éreztem. Ashley óvatosan felültetett és lehúzta a ruhám cipzárját. A tiarám is arrébb rakta és lehámozta a ruhámat is. Mivel úgy éreztem, hogy nem fair, hogy én ott vagyok fehérneműben, míg ő teljesen fel van öltözve, így változtattam a helyzeten. Mielőtt ledöntött volna az ágyra, átkaroltam és hátra döntöttem, így én kerültem fentre. Ráültem a combjára és így is éreztem az egyre keményebb büszkeségét. Fölé hajoltam és hallottam milyen hangosan dobog a szíve. Mondjuk az enyém is lehetett volna. Elkezdtem csókolgatni a nyakát miközben a pólója alját gyűrögettem. Kicsit fentebb húztam és elkezdtem simogatni a hasát. Egyre feljebb haladtam, amíg le nem került róla a ruhadarab. A nadrágjánál eléggé bizonytalan voltam, de végül az is lekerült róla, mindenféle taperolás nélkül. Amint ledobtam a földre, ő fölém mászott és egyre vadabbul csókolt. Lassan lehúzta rólam a melltartómat is és újra felfedező útra indult a szájával. Aztán ajkai megtalálták a mellemet. Először óvatosan csókolgatta, a másikat pedig simogatta, aztán hirtelen ráharapott, mire hangosan felnyögtem és már egyre hangosabban vettem a levegőt. Újra elindult a testemen és a csípőmig meg se állt. Megfogta a bugyim két szélét és nagyon lassan elkezdte lehúzni, a szájával pedig követte. Már nem tudtam visszafogni a sóhajaimat, és amikor nyelve megtalálta azt a bizonyos pontot, beletúrtam a hajába, a csípőm pedig magától emelkedett – süllyedt. Újra fölém hajolt, és láttam a szemeiben, hogy már nem tudja visszatartani magát. Végigsimítottam a hátán és óvatosan karmolgattam, mire felnyögött. Lementem egészen a tökéletes hátsójáig, ahol besimítottam az alsója alá. Óvatosan elkezdtem lefelé húzni, de elől „megakadt”. Előre simítottam és óvatosan kiszabadítottam férfiasságát. Amikor hozzáértem, azonnal hátrahajtotta a fejét és felnyögött. Az alsógatyája is a földön landolt, majd felbátorodva az előző reakcióján, elkezdtem simogatni, majd megfogtam és lassan húzogattam föl – le. Ashley végig nyögdécselt halkan, majd rám villantak a szemei és leállította a kezem. Benyúlt a párna alá és egy kis csomagot húzott ki alóla. Szóval végig készült erre, vagy csak reménykedett. Ügyes mozdulattal feltépte és felgörgette magára. Leereszkedett rám és elkezdett a kezével kényeztetni. Már én se bírtam tovább. Megfogtam a tarkóját és magamhoz húztam, hogy megcsókolhassam. Már az elejétől vad csók volt. Zihálva váltunk el. Felhúztam a lábaim, hogy jobban oda férjen. Óvatosan belém hatolt, miközben végig a szemembe nézett. Amint megéreztem, felnyögtem a gyönyörtől. Eléggé nagy volt, én pedig már rég nem voltam pasival, így egy kicsit mozdulatlan volt, hogy megszokjam. Lassan elkezdett mozogni bennem. Rám ereszkedett, így át tudtam ölelni és át fontam a lábaimmal is, így mélyebbre tudott menni. Hihetetlen érzés volt. Nem akartam hangos lenni, így behajoltam a nyakához és a hátát karmolgattam. Egyre gyorsabban mozgott. Felemelkedett rólam, megfogta a lábaim és még gyorsabb tempóra kapcsolt, de még mindig érzéki volt. Éreztem, hogy már nem bírom sokáig, valami épül bennem és robbanni készül. Ash elengedte a lábaim és szinte fölém esett, de megtartotta magát. Láttam rajta, hogy már ő is közel van. Kicsit fentebb tartottam a csípőm, így még mélyebbre hatolt, még gyorsabban közeledtem a vég felé. Már nem tudtam visszafojtani a nyögéseimet se. Hirtelen robbant bennem valami, minden izmom szinte vibrált és ellazult, lent is összeszűkültem és Ash hátába karmoltam. Kevésbé finoman, mint eddig. És ebben a pillanatba Ash is elment egy mély nyögéssel. Rám hanyatlott és mindketten ziháltunk. Lefordult rólam, én pedig odabújtam hozzá. Már majdnem elaludtam, amikor felkelt és kidobta a kis csomagocskát.
-         Hé, ne aludj – húzott fel az ágyról mosolyogva.
-         Nem alszok – motyogtam, mire felnevetett.
Elmentünk zuhanyozni együtt. Megint. Összebújtunk a vízsugár alatt és hagytuk, hogy lemossa rólunk az izzadságot.
-         Ez eszméletlen jó volt – suttogtam a fülébe, megtörve az „idillt”.
-         Hmmmhm – morogta, miközben lehajolt és megcsókolt.
-         Héé, most fejeztük be – toltam el magamtól nevetve.
-         De annyira jóó volt. Még egyszer akaroom – hisztizett, mint egy kisgyerek.
Én csak nevettem tovább és kiszálltam a zuhanyzóból. Gyorsan megtörölköztem, megcsináltam a hajam és vissza felöltöztem. Amikor kiléptem a szobából nem hittem a szememnek. A zene még mindig hangosan szólt, de a lakás üres volt.

4 megjegyzés:

  1. Hogy is szokta mondani CC? Ááá megvan :D
    Hoolllyyy Shiiittt!!!! ♥♥♥ Úristen úristen úristeeen! Nagyon nagyon jó volt imádtam és gyááááj baszki hogy lehet egy pasi ennyire édes? Kell nekem Ashley! Akarom ide nekem most!!! ^^.♥♥
    Viszont hmm... h-h elmentek a többiek? Csak nem direkt kettesben hagyták őket? Vagy esetleg valami más miatt? Ahaaaj kíváncsi vagyok szóval léccii léccii nagyon siess a következő résszel, mert nem bírom kivárni! :))) ♥♥

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom, de őt én kapom karácsonyra :$ ^^
    Majd minden kiderül a következő részből ;3 ♥ próbálok sietni vele:3
    És köszönööööm ^^ ♥♥

    VálaszTörlés
  3. *-* úúúú (értelmesebb kommentre nem telik. Agyhalál. Köviiit! :D )

    VálaszTörlés