2013. dec. 2.

11. Shopping~

Sziasztook~ ^^
Bocsánat a késésért.:\  Már tegnap fel akartam rakni, de nem volt net, úgyhogy nem tudtam.
De a késés miatt a következő részt hamarabb hozom, ígérem.^^
Remélem tetszeni fog, és komizzatok.:3
Chuuu~

Amikor hazamentünk Ash becsalta a szobába Cas-t, így mi tudtunk beszélni a többiekkel. Mindent sikerült megszerveznünk, és úgy döntöttünk már ma bulizunk egyet.

­*Cassy p.v.*

Ashleyvel bementünk az ideiglenes szobánkba. Bedőltünk az ágyba és csak bámultuk a plafont, miközben fogtuk egymás kezét. Egyszer csak Ash fölém térdelt és szenvedélyesen megcsókolt. Átöleltem a nyakát és egyik kezemmel beletúrtam a hajába, így közelebb húztam magamhoz. Ő elkezdte simogatni az oldalamat, és megmarkolta a csípőmet. Rám ereszkedett és egyre követelőzőbb lett. A pólóm alját kezdte gyűrögetni és egy mozdulattal lehámozta rólam. Elkezdte simogatni a hasamat, az oldalamat, és amikor elérkezett a mellemhez én belenyögtem a csókba. Lehúzta rólam a melltartót és elkezdett úgy simogatni. Tudtam, hogyha most nem állunk le, akkor megtörténik. És én akartam, hogy megtörténjen. Ehelyett kopogtattak. Megint.
-          Ezt nem hiszem el – morogta Ash és lemászott rólam. Beletúrt a hajába, és próbált normálisan lélegezni. Én felvettem a pólóm és csatlakoztam hozzá.
Amikor már sikerült normálisan lélegeznünk adtam neki egy puszit és kinyitottam az ajtót. Tom volt az. Megint.
-          Zavarok? – kérdezte elég furán.
-          Dehogy – mondta még mindig morogva Ashley és kivonult a fürdőbe.
-          Nem zavarsz – mosolyogtam rá.
-          Akkor nem lenne kedvetek egy kis bulihoz? – kérdezte csillogó szemekkel.
-          Bármikor – egyeztem bele vigyorogva.
-          Bulit mondott valaki? – nézett ki Ashley érdeklődve.
-          Ahha. Kayla áthívja pár haverját, ha nektek is oké.
-          Még szép! – lelkesedett Ash.
-          Hát akkor magatokra hagylak titeket és készülődjetek. – És Tom már ott se volt.
Bezártam az ajtót, és besurrantam a fürdőbe. Ash kis híján szívrohamot kapott, úgy megijesztettem.
-          Nyugi, nem harapok – bújtam hozzá.
-          Remélem is – mormolta a fülembe.
-          Siess, még én is szeretnék lezuhanyozni – mondtam, miközben levegőért küzdöttem.
-          Akkor mi lenne, ha együtt zuhanyoznánk? – kérdezte, miközben a fülcimpám harapdálta.
-          Ahogy látom, te már túl vagy rajta – böktem a törölközőjére, ami majdnem leesett. Ő fogta a pólómat és lehúzta rólam. Megölelt, és egyetlen mozdulattal megszabadított a melltartómtól. Elengedett és áttért a nadrágomra. Azt is lehámozta rólam, a bugyimmal együtt. Eléggé zavarban voltam, pedig már látott meztelenül.
-          Hát, sose árt duplázni – mondta rekedtesen, és ahogy ezt kimondta, a törölköző meglazult a derekán és leesett. – Gyere – fogta meg a kezem és behúzott a zuhanyzóba.
Nem mertem ránézni, olyan vörös voltam. Ő mögém állt és megnyitotta a vizet. Kellemesen meleg volt. A vízsugár felé fordítottam az arcom, és hagytam, hogy teljesen eláztasson, átjárjon a meleg. Ashley hátulról átölelt és vállon csókolt.
-          Annyira, de annyira gyönyörű vagy – mormolta a vállamba.
Elengedett és elkezdte mosni a hátam. Hihetetlenül jó érzés volt. Mindenhol megmosott, elöl- hátul. Szoros ölelésben álltunk a vízsugár alatt, és hagytuk, hogy lemossa rólunk a tusfürdőt. Amikor már kezdett fojtogató lenni a pára, kimásztunk és Ash szorosan betekert egy törölközőbe. Mindketten megszárítkoztunk és felöltöztünk. Csak egy hajszárító volt, így Ash kiment megkeresni a sajátját. Megküzdöttünk a tükörért, de nagy nehezen sikerült megosztoznunk rajta. Aztán jött a hajvasalás, ami hasonlóan zajlott, de egy óra alatt sikerült teljesen elkészülnünk. Még az ajtóban is küzdöttünk, hogy ki menjen ki elsőnek, aminek az lett a végeredménye az lett, hogy egyszerre estünk ki rajta hangosan röhögve. A többiek már a nappaliban ültek és épp kezdtek iszogatni.
-          Már azt hittem sose jöttök ki – sóhajtott nővérem.
-          Bocsi – jöttem zavarba.
-          Csak Andi tudott eljönni, őt pedig már ismeritek – közölte Kayla.
-          Szia – mondtuk egyszerre Ashleyvel, amin megint jót röhögtünk.
-          Szerintem nektek már nem kell többet innotok – vigyorgott Jake.
-          Most miééééért? – kérdezte nyávogós hangon Ash, mire mindenki felröhögött.
-          Na látod, pont ezért – mondta, nevetéstől fuldokolva tesóm.
Szerencsénkre mi is kaptunk inni, és csak még többet röhögtünk. A „buli” után fáradtan dőltünk be az ágyba. Ash hátulról átölelt és már hallottam a szuszogását. Nem sokkal később én is elaludtam.
Másnap Ashel elmentünk a városba. Elrángattam magammal vásárolni. Amennyire ellenkezett az elején, annyira élvezte, teljesen belelendült. Minden butikban legalább 20 kombinációt kellett felpróbálnom és ő is minimum ennyit felvett. Ezeknek aztán a felét meg is vettük. Amint meglátott egy fehérnemű boltot, minden ellenállásom ellenére berángatott és felvásárolta a fél boltot. Rengeteget röhögtünk és mielőtt hazamentünk beültünk kajálni Berlin legjobb pizzériájába. Leadtuk a rendelést és miközben vártunk folytattuk, amit egész nap csináltunk. Beszélgettünk és hangosan röhögtünk. Amikor kihozták a pizzánk és elkezdtük enni, bejött néhány lány teljes feketében. A pólójuk BVB-s volt. Öten voltak és minden lányon egy-egy bandatag volt. Amikor megláttam a barátom arcát egyikőjükön, legszívesebben letéptem volna róla. Kezdtem féltékeny lenni. Arra is rájöttem, hogy már nem sokáig ülhetünk nyugodtan, mert csak erre van szabad boksz. Ash nem vette őket észre, mert háttal ült. Már elég közel voltak, hogy halljam, amit mondanak.
-          Hé Gitti. Annak a srácnak teljesen olyan a haja, mint Ashley Purdy-nek.
-          Tényleg – szólalt meg vinnyogó hangon az Ash pólós csaj.
Ránéztem Ashre, akinek még mindig nem tűntek fel.
-          Ez annyira finom – áradozott. – Megkóstolod?
-          Ühüm – bólogattam.
Pont akkor nyújtott át egy falatot, amikor az 5 lány mellénk ért.
-          Úristen! EzténylegAshleyPurdy – sikított a vinnyogó.
Ash elmormolt egy halk „Baszdmeg”-et én pedig félrenyeltem és majdnem megfulladtam.
-          Ööm, ja. Én lennék – mosolygott rájuk kedvesen. – Cassy, jól vagy? Igyál egy kicsit. – Átnyújtotta a kóláját és aggódva nézett.
-          Cassy? Te meg ki a franc vagy? – A vinnyogó megölt a szemével. Direkt németül beszélt, hátha Ash nem érti, de..
-          Ezt buktad, mert tudok németül – válaszolt szintén németül, majd elvigyorodott. – Szeretnétek még valamit, vagy megebédelhetünk nyugodtan?
-          Uhm, aláírnád a pólóm? – jött zavarba a csaj.
-          Van nálad toll?
-          Nincs – még vörösebb lett.
-          Filc?
-          Az sincs.
-          Akkor mégis mivel írjam alá? – sóhajtott Ash.
-          Nálam van toll – suttogtam. A lány szemei felcsillantak és bocsánatkérően nézett. Ash aláírta a pólóját, csináltak képet és továbbmentek.
-          Most megleptél – mondta kedvesen mosolyogva.
-          Meg tudom érteni azt a lányt – mondtam szemlesütve.
-          Te is így rárontottál volna egy másik lányra? – kérdezte vigyorogva.
-          Dehogy. Én ide se mertem volna jönni – nevettem zavaromban.
Ezen ő is felnevetett és folytattuk az evést. Amikor befejeztük fizetett, majd megragadta kezem és kihúzott a kajáldából. Elindultunk céltalanul sétálni. Leültünk egy parkban, ahol volt egy gyönyörű szökőkút. Elég nehezek voltak a szatyrok ezért jól esett végre leülni, és még a hangulat is romantikus volt. Közelebb csusszantam és a vállára hajtottam a fejem, ő pedig átkarolt és elkezdte cirógatni a lábam.
-          Ez olyan jó érzés – motyogtam álmosan.
-          Héé, ne aludj! Terveim vannak veled – suttogta. A fülembe szuszogott és a keze egyre fentebb csúszott. Rácsaptam.
-          Merre kalandozol?
-          Ajj, gonosz vagy. – Kiszabadította kezét és szorosan megölelt. – Pedig annyira jó illatod van. – Mélyen beszippantotta a hajam illatát. El tudtam volna veszni az ölelésében, de meghallottam egy idegesítő vinnyogó hangot.
-          Nemáááár~
-          Mi a baj? – lepődött meg Ash és lazított az ölelésén, így a szemembe tudott nézni.
-          Itt van a kis rajongód – morogtam. Ő halkan felnevetett és felpattant.
-          Gyere, menjünk. Amúgy is késő van már – nyújtotta a kezét.
Én elfogattam és felhúzott. Felkaptuk a csomagokat és elindultunk a lányokkal ellenkező irányba. Szerencsére közel voltunk nővérem lakásához. Felmentünk, ledobtam a szatyrokat és kimerülten terültem szét a nappali közepén.
-          Merre jártatok? – hajolt fölém Kayla.
-          Vásároltunk – nyögtem.
-          Héé, ne panaszkodj. A te ötleted volt – húzott fel Ash.
-          De nem ennyire gondoltam – dőltem vissza.
-          Lehetetlen vagy – sóhajtott, majd fogta a szatyrokat és bevitte a szobánkba. Amikor visszajött felemelt és engem is berakott az ágyba. – Azt hiszem, a terveimmel még várnom kell – mormolta. – Aludj szépség, kifáradtál. – Puszit nyomott a homlokomra, betakart én pedig már aludtam is.
Másnap teljesen kipihenten ébredtem. Ashley még aludt mellettem. Még alvás közben is nagyon helyes volt. Kimentem a fürdőbe, és beálltam a zuhany alá. Jól esett a meleg víz, este nem volt erőm fürödni. Gyorsan végeztem, megtöröltem a hajam és kimentem reggelizni. Még mindenki aludt, csendes volt a lakás. Amikor végeztem az evéssel, bementem felöltözni. Úgy döntöttem az egyik új szerzeményem veszem fel, ami egy fekete csőszárú farmer és egy bordás póló volt. Megnéztem a végeredményt a tükörben, amikor láttam, hogy Ash kómás fejjel felült. Megfordultam és melléhuppantam az ágyra. Adtam neki egy cuppanós puszit, mire elégedetten vigyorgott.
-          Na mi az, kipihented magad? – kérdezte álmosságtól kásás hangon.
-          Lehet túlságosan is – motyogtam.
-          Hmm, azt hiszem, ezen segíthetek. – Végig döntött az ágyon és elkezdett csókolni. Hirtelen rám nehezedett. – Ahh, én ehhez még túl fáradt vagyok. – Felnevettem.
-          Akkor aludj még. – Kimásztam alóla és betakartam.
Egyedül hagytam, és kint épp Tom reggelizett. Neki is elég kómás feje volt.
-          Mi van ma veletek? Mit csináltatok tegnap, amíg én aludtam?
-          Mmm, semmit – motyogta és majdnem belefejelt a reggeliébe.
Nem bírtam ki, hogy ne nevessek rajta.
-          Te kinevetsz? – mondta kicsit éberebben.
-          Ááá, dehogy – vigyorogtam.
Hirtelen felpattant és elkezdett kergetni a lakásban. Én sikítva menekültem előle. Már majdnem sikerült meglépnem, amikor hirtelen elkapott hátulról. Kifulladva terültünk el mindketten a padlón miközben nevettünk. Rég nem nevettem annyit, mint az elmúlt napokban. Hirtelen Ashley lépett be.
-          Ti meg mit csináltok? – kérdezte szemöldökét felvonva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése